גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

בורדל טוטאל - הפסקת אש

ארכיון תאריך: 14 אפריל 2019

משך: שעה ו-40 דקות

כניסה להצגה מגיל 18 בלבד.

יוצרים, כתיבה ובימוי: נועה מורדוביץ, רועי אסף וטלי רגב.
שחקנים: רועי אסף, מורן ארביב, יפעת כהן
אומני קרקס: רפי ויטיס, קרן אלנקווה/יסמין וויס, שי גלאור
עיצוב חלל: זוהר שואף ושקד שרויט |
תלבושות: יסמין וולק
עיצוב תאורה: שחר ורכזון
מוזיקה מקורית והפקה: עומר הרשמן
הפקה: קברט טוטאל

ערב קברט-קרקס בלתי מצנזור, פרספקטיבה חדשה ומרעננת על כל מה שקורה פה... במופע סאטירי-אינטראקטיבי בשיתוף הקהל, עולים נושאים שבועטים בבטן, בהשראת המלחמה האחרונה, או המצב הקיומי של מלחמות בכלל זהו הערב לכבוד מינוייה הטרי של מנהלת התיאטרון החדשה, הגברת יפה אטיאס. יריית פתיחה לעונה  החדשה של התאטרון. ערב חגיגי המארח אורחים מכובדים שונים, ציון מושלם לסיום המלחמה ולתחילתה של הפסקת האש. הדרמה מתחילה בזירת הפוליטיקה הפנימית של התאטרון כאשר המנחה, שחקן ותיק ומנוסה של התאטרון, עושה הכל כדיי למרוד בהנהלה ששמה לה מטרה ליצור בידור זול ואיכותי להמונים, להתרחק מתכנים פוליטיים ולהקליל כל סוג של נימה ביקורתית.

יפה אטיאס מנגד, לא הגיעה עד הלום כדי לוותר על החזון שלה ליצור ציוויון של מופעי ראווה שכל אחד יוכל להנות מהם, וחשוב יותר - יוכלו לשמש מקום מפלט למציאות העגומה. מלבד השניים, דמויות שונות צובעות את הסיפור ומכניסות רבדים נוספים לקונפליקט-
סרן א' - אומן הקרקס שחוזר ממילואים; רב סדרנים אילם שהוא גם רב להטוטים; זמרת ימי זיכרון שלא מקבלת במה, ונערת קרקס גמישה בסכנת הכחדה - כולם נאחזים בתקווה לגלגל הצלה. צ'ק שמן מ'ידיד' חדש של התיאטרון משנה את כל התמונה, ואפילו שרת התרבות ששמעה על 'הכיוון החדש' של התאטרון, הבטיחה שתכבד בנוכחותה ותפתיע עם בשורה מתוקה.

 במופע, שהוא הראשון מסוגו בארץ, יוצקת קבוצת הקברט את חוויית היצירה כאמנים צעירים שבוחרים להמשיך ליצור, להאמין, לחלום ולהגשים, במדינה בה ערכי חינוך ואמנות נדחקים לפינה. ז'אנר הקברט, המזוהה בעולם עם צורך למתן פורקן ומחאה מחתרתית בעתות מלחמה, נחקר במופע בהקשר הישראלי. לצד המראה המשקפת את המציאות המורכבת, המופע מציע אלטרנטיבה- לקחת נשימה, לפקוח עיניים, לקפוץ באומץ, ולהוביל את המרכבה.

הביקורות:
 הצגת השנה - בתיאטרון הפרינג'
 "המופע הכי מבוקש בעיר. טקסטים מבריקים, המסרים בועטים והקהל נוהר", יאיר אשכנזי, הארץ
 "שואו אדיר של סאטירה פוליטית במיטבה. רועי אסף הוירטואוז חורך את הבמה", ניר סלונים, מאקו
 "שילוב מושלם בין קברט וירטואוזוי לסאטירה מבריקה", רון שוורץ, גלובס
 "רועי אסף מפליא להופיע כמנחה בעל חזות דו מינית ושטנית מקסימה", שי בר יעקב, 'ידיעות אחרונות'
 "קברט סאטירי מעולה", ציון נאנוס, חדשות ערוץ 2

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter