גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

Mariza sings Аmalia

ארכיון תאריך: 27 יוני 2022

משך: שעה וחצי

הזמרת הפורטוגזית הגדולה ביותר בעשורים האחרונים מגיעה לקונצרט אחד בישראל.
בליווי תזמורת האופרה הקאמרית.
במלאות 100 שנה לעמליה רודריגז.

 
 "אחת לדור נולדת זמרת כזו!"  The Times

Mariza, הזמרת הפורטוגלית הגדולה ביותר בעשורים האחרונים ומי שנחשבת בצדק ליורשת של עמליה רודריגז האגדית – מגיעה לקונצרט אחד בישראל עם המופע החדש שלה שכולו שיר אהבה למלכת הפאדו והסמל התרבותי והלאומי של פורטוגל - עמליה רודריגז הזמרת והשחקנית שהשנה מלאו 100 שנים להיוולדה. הקריירה המוזיקלית של מריזה כוללת עשרות תארים והישגים, ביניהם מועמדות לגראמי, זכיה בתואר "האמן האירופאי הטוב ביותר במוזיקת עולם", מכירות של מעל מיליון עותקים מאלבומיה, שיתופי פעולה חוצי יבשות (סטינג, ג'ילברטו ג'יל, רנה פלמינג) והופעות באולמות יוקרתיים ביותר ברחבי העולם (מקנדי סנטר בוושינגטון, קרנגי הול ניו יורק. פלאו דה לה מוזיקה בברצלונה, אולימפיה בפאריז ועוד).

"סגנונה היחודי היונק מהמסורת ומחובר להווה, גוון קולה הנהדר לצד ההגשה והפרפורמנס המופלא שלה לא השאירו אפילו אדם אחד אדיש באולם רחב הידיים" Arts & Entertainment
אלבומה האחרון Mariza sings Аmalia זכה לשבחי הביקורת והקהל כשהמבקרים משבחים את יופיים של הביצועים לצד עומק המחווה. בישראל תצטרף אל מריזה תזמורת האופרה הקאמרית עם עיבודים שיעטפו את קולה היחודי כשהיא מבצעת ברגש קלאסיקות של עמליה רודריגז.
 
עיבודים: הצ'לן והמפיק המוזיקלי המוערך מברזיל Jaques Morelenbaum
מנצח: דורון סולומון

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter