גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מחול ובלט

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה על הקרח סנט פטרסבורג - מפצח האגוזים

ארכיון תאריך: 2 פברואר 2023 - 7 פברואר 2023

משך: שעתיים, כולל הפסקה

פ. ג. ק. הפקות גאים להציג:  תיאטרון הבלט הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג

מופע לכל המשפחה
"מפצח האגוזים"
לצלילי המוסיקה הקסומה של צ'ייקובסקי על משטח קרח של ממש!

The only virtuoso company in the world to combine classical dance and figure-skating…"  

"France-Soir”,  Paris


אין אדם שלא מכיר את אגדתו המפורסמת של הופמן על צעצוע שהופך לנסיך. במופע הבלט על הקרח "מפצח האגוזים" הקסמים לא נגמרים בכך: זוהי הפקת בלט קלאסי, אבל על משטח קרח חלקלק. בזמן המופע יורד שלג אמיתי על הבמה...  הרי אלה הם קסמים אמיתיים...

תיאטרון הבלט הקלאסי על הקרח היחיד בעולם מזמין אתכם ליהנות מפנינת הבלט העולמי – "מפצח האגוזים" למוסיקה מאת צ'ייקובסקי – בגרסתו הייחודית – בהחלקה על קרח אמיתי. הפקה זו מהווה מופע בלט אמיתי, עם תפאורה ותלבושות מקובלות בבלט הקלאסי, אך על משטח קרח אמיתי שמכסה את במת התיאטרון בטכנולוגיה מיוחדת.

תיאטרון הבלט על הקרח כבר מוכר לצופים בישראל. ההופעות הקודמות שלו – "סינדרלה על הקרח", "אגם הברבורים על הקרח", "היפהפיה הנרדמת על הקרח" זכו בהצלחה מהדהדת.

"מפצח האגוזים" היא הפקה מדהימה במימדים ובכמות המשתתפים בה, משולבת בטכנולוגיות ואפקטים מיוחדים, משלג אמיתי שיורד על הבמה ועד לפעלולי תאורה מרהיבים. מופע מפתיע ובלתי נשכח המעורר את  החושים של הצופים בכל הגילאים. אמני הלהקה המרחפים בוירטואיזיות מעל הבמה לצלילי המוסיקה של צ'ייקובקי, תפאורה אלגנטית ותלבושות מרהיבות – הרי זה מופע משולב לכל המשפחה.

התיאטרון הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג נוסד לפני למעלה מ-50 שנה ע"י הכוריאוגרף הרוסי המפורסם קונסטנטין בויירסקי.  ממשיך עד היום את מסורת הבלט הרוסי הקלאסי. הפקות התיאטרון מהוות סינטזה של בלט קלאסי, תיאטרון והחלקה אמנותית על הקרח. כתוצאה מכך נוצר ז'אנר מיוחד וכוריאוגרפיה ייחודית לו. מופעי התיאטרון שופעים בתנועות וניתורים שלא קיימים בבלט הקלאסי והומצאו במיוחד עבורם. מופע הבלט על הקרח הינו דינמי יותר לעומת הבלט הקלאסי שיש בו לא מעט סטטיות – דבר שמקל על הצפייה במיוחד לצופים הצעירים.

בראש תיאטרון הבלט הלאומי עומד משנת 1979 קונסטנטין רסאדין – תלמידו של הכוריאוגרף הנודע לאוניד יעקובסון. בעבר רסאדין היה רקדן מוביל בתיאטרון מרינסקי והופיע ברחבי העולם לצידם של כוכבי הבלט של רוסיה, ביניהם: מיכאל ברישניקוב ונטליה מקרובה.

בין חברי הלהקה נימנים מיטב ספורטאי ההחלקה על הקרח – מהאלופים האולימפיים ליודמילה בלואוסובה ואולג פרוטופופוב ועד לאלוף העולם אלכסיי אולנוב והאלופה האולימפית ליודמילה סמירנובה.

והקשר הישראלי - מנהל הלהקה, מיכאיל קמינוב, הוא יהודי, אחות גרה באשדוד...

"מפצח האגוזים" הינו הלהיט של תיאטרון הבלט על הקרח מסנט פטרסבורג. במופע הזה ביקרו מיליוני צופים בעולם כולו – מארה"ב וקנדה ועד לאירופה וארצות המזרח הרחוק. בקרוב גם צופים בישראל יוכלו ליהנות ממנו.
הטמפרטורה באולם תהיה קרירה. נא להצטייד בלבוש מתאים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter