גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מחול ובלט

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה על הקרח סנט פטרסבורג - אגם הברבורים

ארכיון תאריך: 2 פברואר 2023 - 7 פברואר 2023

משך: שעתיים, כולל הפסקה

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה על הקרח סנט פטרסבורג
בסבב הופעות חגיגי לכבוד 55 שנה להקמת התיאטרון
מופע בלט קלאסי על קרח אמיתי
בהפקת ענק של 100 משתתפים
ובליווי תזמורת סימפונית
אגם הברבורים
מוסיקה: פ. י. צ'ייקובסקי
בימוי: ק. רסאדין
 
"... מחפשים חוויה מיוחדת שמתאימה לכל המשפחה? יש לנו הרגשה שהגעתם למקום הנכון! התלבושות היפות והדיוק של הרקדנים, התפאורה המפוארת, האפקטים המיוחדים שיוצגו במופע והמנגינות המשובחות הם רק חלק מההפתעות שיחכו לכם באולמות הקרירים ויכניסו אתכם אל תוך סיפור קסום. אז למה אתם מחכים?"
 מיכל אדלמן mako |
תיאטרון הבלט הקלאסי על הקרח היחיד בעולם מזמין אתכם למופע קסום. "אגם הברבורים" בביצוע התיאטרון מסנט פטרסבורג – הינה הפקה של בלט קלאסי בגרסה ייחודית, מפתיעה וססגונית, הכוללת תלבושות מרהיבות ותפאורה מושקעת המדגישים אוירה של תיאטרון.
תיאטרון הבלט הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג נוסד לפני 50 שנה ע"י הכוריאוגרף הרוסי הנודע קונסטנטין בוירסקי ועד היום ממשיך את מסורת הבלט הרוסי הקלאסי. הפקות התיאטרון מהוות שילוב של בלט קלאסי, תיאטרון והחלקה אמנותית על הקרח. העתקת הכוריאוגרפיה הקלאסית מבמה למשטח של קרח יצרה ז'אנר חדש. לתהליך הקמת הז'אנר החדש תרמו רבות כוכבי הבלט הרוסי הקלאסי: בוריס אייפמן, ניקיטה דולגושין, נטליה דודינסקיה, קונסטנטין סרגייב - שעזרו בבימוי מופעי התיאטרון. משנת 1980 עומד בראש התיאטרון קונסטנטין רסאדין – סולן מוביל לשעבר בתיאטרון מרינסקי ותלמידו של הכוריאוגרף הנודע לאוניד יעקובסון.
מופע בלט על הקרח הינו הרבה יותר דינמי מבלט קלאסי, הרקדנים עושים את כל התנועות של בלט קלאסי בשילוב של קפיצות מדהימות ונדמה שהם פשוט מרחפים מעל הבמה, אבל מאחורי הקלילות הוירטואוזית עומדת מקצועיות גבוהה של הרקדנים וסינכרון מושלם ביניהם. רקדני התיאטרון הם מחליקים מקצועיים, זוכי פרסים רבים בתחרויות בינלאומיות בהחלקה על הקרח ורקדני בלט מובילים.
תיאטרון הבלט הקרח מסנט פטרסבורג כבר ביקר בישראל וזכור היטב לקהל הצופים מסיבובי ההופעות הקודמים שלו: "היפהפיה הנרדמת", "מפצח האגוזים", "סינדרלה" – כל מופע מהווה חגיגה אמיתית לאוהבי הז'אנר ומעורר התלהבות רבה בקרב הצופים מכל הגילאים.
"אגם הברבורים" הינו מופע מוביל של התיאטרון ונצפה על ידי מיליוני צופים בכל רחבי העולם.

“The only virtuoso company in the world to combine classical dance and figure-skating…" 
("France-Soir”, Paris)
 
לתשומת ליבכם: הטמפרטורה באולם תהיה קרירה. נא להצטייד בלבוש מתאים.

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter