גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

Jaffa Fest - תיאטרון שאושפיל - אישה בורחת מבשורה

ארכיון תאריך: 30 יוני 2019

משך: שעתיים

ההצגה בגרמנית עם כתוביות בעברית.
שימו לב! הצופים שרכשו כרטיסים לפני שורה 7, לא יוכלו לקרוא את הכתוביות על המסך.

תיאטרון שאושפיל
, פרנקפורט
ע"פ הרומן מאת דויד גרוסמן
מגרמנית: אנה ביקרנהאוור
עיבוד לבמה: ג'סיקה גלאוזה, אלכסנדר לייפהיידט
בימוי: ג'סיקה גלאוזה

כאשר בן נשלח למלחמה, מה נותר לאמו לעשות? רק לחכות. לחכות ולראות אם יחזור בחיים, או שמא בוקר אחד קצין יתדפק על דלתה עם הבשורה הנוראה מכל: בנה עופר נהרג. אבל אורה היא לא אישה כזאת. היא מסרבת לשחק את תפקידה, מסרבת להיכנע להיגיון של המלחמה. היא בורחת במחאה. היא מאמינה כי בנה יהיה בטוח כל עוד הבשורה הרעה לא תשיג אותה. אורה מחליטה לצאת למסע לקצה הארץ, לבודד את עצמה מהעולם, ולשמור את בנה במחשבותיה, לנצור אותו בזיכרונה, מוגן באהבת אם. דויד גרוסמן הוא אחד הסופרים הישראלים הבולטים בדורו. הרומן "אישה בורחת מבשורה" (2008) מתאר את המלכוד בו שרויים האנשים משני צדי הסכסוך במזרח התיכון, שבויים במציאות הנעה בין תקווה לכאב, בין אומץ למחאה. זוהי קריאה לשלום, המוצגת לראשונה בפני קהל דובר גרמנית, בהפקה רגישה של ג'סיקה גלאוזה.

עיצוב במה: מאי גוגישווילי
עיצוב תלבושות: הוגו הולגר שניידר
מוזיקה: ג'ו מאסי
דרמטורג: אלכסנדר לייפהיידט
משתתפים: אוה בונן, דיוויד קמפלינג, קריסיטינה גייסה, שרה גרונרט, אלטינה אמיני, מטיאס רדלהאמר
  
הפקה משנת 2019 של המשכן העירוני לאמנויות הבמה של פרנקפורט (גרמניה), בתמיכתה הנדיבה של עמותת Patronatsverein. ההופעה בישראל נתמכת על ידי עיריית פרנקפורט ומכון גתה.

בתום ההצגה יתקיים רב-שיח עם הסופר דויד גרוסמן: יוצרים מגרמניה ומישראל בעקבותיה של אותה היצירה ואותה הגיבורה: אישה בורחת מבשורה. בהשתתפות: הסופר דויד גרוסמן, השחקנים אפרת בן צור ודרור קרן יחד עם שחקני ההפקה הגרמנית.
מנחה: נעם סמל.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter