גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

מרינדה ישראלית - אורח דורי בן זאב

ארכיון תאריך: 26 יולי 2022

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו ב 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת הדלתות.
מפגש בין שני יוצרים אמן גיטרה ואמן הויברופון, יחד עם נגן כלי ההקשה ונגן הבס, יוצרים  חוויה מוסיקלית בעלת מרקם עדין וצבעוני, מעין כור היתוך מוסיקלי, שיש בו לא מעט ברזיל, פלמנקו יחד עם אלמנטים של מזרח  ומערב. דורי בן זאב יתארח עם שירים שלו וסטנדרטים ידועים עם מילים בעברית. מרינדה של כיף.

אורי ברכה – גיטרה קלאסית וחשמלית
רמי שולר - ויברופון ומלודיקה
גונן רוזנברג - כלי הקשה אתניים
חביאר קפלן - בס חשמלי
אורח: דורי בן זאב - שירה

אורי ברכה - גיטריסט ג'אז עם רקע עשיר במוסיקה קלאסית, מלחין ומעבד. הופיע בפסטיבל בוסה נובה בצרפת ובפסטיבל מוסיקת עולם בורנה בבולגריה. הופיע 5 פעמים בפסטיבל הגיטרה בתל אביב כסולן וגם עם הרכב, פעיל בעיקר בהרכבי ג'אז שונים כנגן גיטרות קלסית וחשמלית. בעל רקע בהלחנה ועיבוד לתזמורת מיתרים ובשיתוף פעולה עם תזמורות: הקאמרית הישראלית, הסימפונית חיפה, תזמורת הקיבוצים נתניה, הקאמרית רמת גן. מנצח ביג בנד גבעתיים. הוציא עד כה 4 אלבומים עם מוסיקה מקורית ומתוכם שיתוף פעולה עם פסנתרן איטלקי Tony Panchela.

רמי שולר  ויברפוניסט, נגן כלי הקשה, מלחין ומעבד. שירת תזמורת חיל האוויר, למד עיבוד אצל אלכס וייס ז”ל ועמיקם קימלמן ולימודי קומפוזיציה ב Mannes school of music, בניו יורק. רמי הוא זוכה פרס ראש הממשלה 2012 לקומפוזיציה בתחום הג’אז. הקריירה העשירה של רמי שולר כוללת הוצאת 5 אלבומי סולו של מוזיקה ועיבודים מקוריים משלו, אין ספור הופעות בארץ ובעולם, השתתפות בפרויקטים ייחודים כסולן או מעבד/מפיק, הופעות עם תזמורת הג’אז של תל אביב, הלחנה לפרויקטים מוזיקליים כגון לתיאטרון, למחול, לסרטים ולאנימציה וניהול מוזיקלי של הרכבים שונים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter