גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

אלון פרבר והחגיגה - אורח אבישי כהן

ארכיון תאריך: 8 פברואר 2024

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות
'אלון פרבר והחגיגה' משיקים את אלבומם החמישי במספר באחד הלייבלים החשובים בעולם הג'אז- Origin Records (סיאטל, ארה"ב). האלבום הוקלט בהופעה של ההרכב בפסטיבל הג'אז של ירושלים ביוני 2023, בה התארח החצוצרן האמריקאי הנודע דייב דאגלס (Dave Douglas).
רגע לפני שהאלבום יצא בפברואר 2024 , ההרכב יגיע להופעת טרום השקה בשבלול לבצע קטעים של מוביל ההרכב, אלון פרבר, כמו גם כמה קטעים מקוריים של דייב דאגלס. ההרכב יארח את החצוצרן הבלתי ייאמן אבישי כהן, שיתפוס את מקומו של דייב, בערב עם אנרגיות גבוהות עם ג'ז עכשווי שמתקשר גם למסורת הג'ז וגם להשפעות יותר מודרניות, כמו גם השפעה של מוזיקה קלאסית, פאנק ופולק ישראלי.

בן שלו כתב ב'הארץ' על ההופעה:
"דייב דאגלס הוא אחד החצוצרנים המובילים בג'אז האמריקאי של שלושת העשורים האחרונים, אבל בהופעה שלו עם ההרכב הישראלי 'חגיגה' בהנהגת הסקסופוניסט אלון פרבר, הוא ניגן והתנהג כמו חבר הרכב מן המניין... המוזיקה ש'חגיגה' ודאגלס ניגנו הייתה אלגנטית ומורכבת למדי. מנגינות ברוח הארדО בופ, שבוצעו בתרועה קולקטיבית של ג'אז מוקדם יותר, אבל עם תחושה מבורכת של מוזיקה שמתרחשת עכשיו, לא שחזור תקופתי".



חגיגה נוסדה בשנת 2001 (!) ומאז הוציאה 4 אלבומים בלייבלים מובילים בעולם הג'אז: Fresh Sound (ברצלונה), QFTF (ברלין) ולאחרונה ב Origin Records (סיאטל). בינואר 2024 "חגיגה" תוציא אלבום חמישי של הקלטת ההופעה בפסטיבל הג'אז של ירושלים, שוב ב Origin. ההרכב הופיע בשלל פסטיבלים ומועדונים ברחבי העולם (פאריז, קופנהגן, ברלין, שנזן ועוד). המוזיקה של "חגיגה" חוצה סגנונות- ההרכב יכול לנוע מסווינג, פאנק, פולק ישראלי, ברזילאי ועוד.


סקסופון אלט וסקסופון סופרן- אלון פרבר 
סקסופון טנור, חליל וקלרינט-יונתן כהן 
טרומבון-מורן בראון 
פסנתר-קטיה טובול 
גיטרה בס וקונטרב- סאסף חכימי 
תופים-רועי אוליאל
אורח: אסא קוק - חצוצרה

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter